wężyk185 - 2007-02-20 21:03:31

Przyszłość reklamy to nie telewizja, ale telefony komórkowe - tak przynajmniej twierdzą specjaliści.

Termin "mobile advertising" stał się już normą. Teraz spece od reklamy zastanawiają się, jak sprzedać konkretne produkty konkretnym użytkownikom telefonów komórkowych.

Golan Shaked, wice-prezydent zajmującej się nowymi formami reklamy firmy Celltick VP, dzielnie broni mobilnej reklamy, prorokując jej dominację w najbliższych latach. Jego teza znajduje poparcie w faktach - w tym roku liczba użytkowników telefonów (a konkretnie liczba kart SIM - co oczywiście nie oznacza tego samego) przekroczyła pułap 3 miliardów.

Trudno ignorować taki rynek.





Źródło informacji: INTERIA.PL/Reuters

Arek126 - 2007-02-21 17:29:54

Bardzo ciekawe to jest...

GotLink.pl